.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كم‌كاري مديران در انتخابات قابل گذشت نيست

فرماندار بهشهر گفت: هر مديري كه در امر انتخابات سهل‌انگاري يا كم‌كاري كند، ضمن برخورد با او مراتب به دستگاه‌هاي بالاتر ابلاغ مي‌شود.

به گزارش شمال نيوز  به نقل از فارس، محمد‌تقي باقري در دومين جلسه شوراي اداري سال 88 و نخستين جلسه آن در روستاي بيشه بنه بخش يانه‌سر بهشهر با تسليت درگذشت عالم رباني و عرفاني آيت‌الله بهجت و ايام فاطميه با اشاره به موضوع مهم انتخابات دهم رياست جمهوري اظهار داشت: در اين زمان همكاري مديران در فراهم آوردن زمينه برگزاري انتخابات از سايرمسئوليت‌ها سنگين‌تر است و بايد كاري خالصانه انجام داد.
وي با تقدير از مديران دستگاه‌ها يا كارخانجات كه امكانات خوبي را براي برگزاري انتخابات در اختيار فرمانداري گذاشته‌اند، براي انتقاد از دستگاه‌هايي كه با وجود قول‌هاي خود در جلسات متعدد با گذشت بيش از يك ماه به آنها عمل نكرده‌اند، خاطرنشان كرد: جهاد كشاورزي، بهداشت و درمان، منابع طبيعي، آب و فاضلاب روستايي و شهري، اداره‌هاي گاز، آب، مخابرات و برق، همچنين نيروي انتظامي، بخشداري‌ها، دادگستري و بندر اميرآباد همكاري خوبي با ستاد انتخابات مستقر در فرمانداري را داشتند.
فرماندار بهشهر بهانه‌هاي برخي ادارات در امر انتخابات را به حساب كم‌كاري و سهل‌انگاري در تعامل آنان با مديران ارشد شهرستاني گذاشت و تاكيد كرد: اينگونه مغلطه‌كاري‌ها زيبنده مديران شهرستان نيست و همكاري يا عدم همكاري و حتي همكاري كمرنگ در ارزيابي مديران لحاظ مي‌شود و با استفاده از مسئوليت خود مراتب را به مديران استاني اطلاع خواهم داد.
وي درباره رانندگاني كه اسامي، سوابق و مدارك آنان براي كمك به امر انتخاباتي ثبت و تكميل شده است، گفت: هيچ بهانه‌اي براي حذف اين افراد از ليست و جايگزين كردن فردي ديگر قابل قبول نيست و با اين موارد برخورد مي‌شود.
باقري درباره حضور افراد منتخب براي امر انتخابات گفت: مسئولان اخذ آرا در بخش دورافتاده يانه سر بايد ساعت 15 روز 21 خرداد و مسئولان اخذ آرا در بخش مركزي و بهشهر بايد راس ساعت 5/6 صبح بيست و دوم خرداد خود را معرفي كنند.
وي در ادامه ضمن تلاش دست‌اندركاران براي برگزاري هر چه با شكوه‌تر مراسم سوم و چهاردهم خرداد، نكاتي چون همكاري مسئولان با جهاد و بسيج سازندگي براي اجراي طرح اردوي هجرت سه، پيگيري اعتبارات سال جاري، اعلام برنامه‌هاي يك ساله، اعلام مصاديق مصرف صحيح در سال اصلاح الگوي مصرف و جذب به موقع اعتبارات را به مسئولان يادآوري و از مسئولاني كه بدون هماهنگي با فرمانداري به مرخصي يا ماموريت مي‌روند، انتقاد و تصريح كرد: با عدم رعايت سلسله مراتب و تصميم‌گيري خارج از چارچوب مسئولان در موقع خودش برخورد مي‌شود.
باقري از تشكيل ستادي با عنوان كميته معوقات بانكي براي اخذ مطالبات بانك‌هاي شهرستان در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت: با بازگرداندن اين معوقات به چرخه اقتصادي، ارائه تسهيلات به شهروندان و سرمايه‌گذاران با شتاب بيشتري صورت مي‌گيرد.
احداث حداقل يك سالن ورزشي سرپوشيده، احداث راه دارخانه با توجه به برف‌گيربودن بخش، بازسازي و آسفالت راه‌هاي ارتباطي و مسيرهاي اصلي روستاها، احداث جاده كريدورشمال ـ جنوب كه از بخش يانه سر بهشهر مي‌گذرد، با توجه به آماده بودن زيرساخت‌هاي آن، تكميل پروژه آبرساني روستاي بيشه بنه و روستاهاي اطراف آن، تكميل مدرسه روستاي كياسر، دردستوركار قراردادن اورژانس 115، احداث خانه‌هاي بهداشت، استقرار آتش‌نشاني با توجه به فاصله بيش از دوساعت تا مركز شهرستان و شناسايي و فعال كردن معادن، تامين برق مورد نياز از پست مشخص، تسريع در ارائه تسهيلات براي مقاوم‌سازي بافت‌هاي فرسوده، افزايش سهميه آرد و ساماندهي گلزار شهدا روستاهاي بخش به‌ ويژه سفيدچاه از جمله درخواست‌هاي فرماندار بهشهر از مسئولان استاني براي بخش محروم يانه سر اين شهرستان بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.